Bugün muayene için gittiğimizde suyun azaldığını ve boynunda kordan olduğunu söyledi nst çektir ona höre çatı muayenesi yapalım dedi , nst de 8 dakikada bir sancım çıktı ama ben hissetmiyorum hiç, sancı düzenli olunca alttan eliyle çatı muayesi yaptı çok acıtan bişey değildi ama hiç yumuşa ve açılmam yokmuş ama düzenli sancım varmış benim durumumda olan var mı açılma için ne yaptınız