Benim hem 10+4 de ,hem de bugün 12+2 de oldu ,kahverengi de değil üstelik ,pembe başladı soluk kırmızıdan kahveye doğru dönüyor şuan azar azar ,kesenin üst tarafında gecenki yerde kanama var ve bu kez 3 cm kadar ,çok tedirgin oluyorum , istirahat verdi Dr um dinlen ve agrin olana kadar korkma dedi ,ama pek mümkün olmuyor maalesef,size de çok geçmiş olsun ,dikkat edin Dr unuzu ihmal etmeyin