10 gün öndeyim sizden kış bebeği olacak galiba kat kat giydirildiği için 3-6 ay alt üst takım pijama tulum alın derim çorap bere eldiven bi kaç yorgan battaniye filan bide ben yelek örmüştüm imkanınız varsa satın alabilirsiniz yada yakınınız biliyorsa 2-3 tane örebilir