cilekkiz Rahiminden parça aldıran var mı? Zor bir operasyon mu? Genel anestezi mi yoksa lokal anestezi mi yapıldı? Birde hangi hastane ve hangi doktorda yaptırdınız?
pkos_dunyam cilekkiz benden alınmıştı simir testi sonrası gerekmişti patolojiye gönderilmek icin. Devlet hastanesinde olmustum ama bilememiştim nasıl bişey olduğunu. Canımdan can gitmişti uyuşturmamışlardı ve narkozsuz olmustu meğerse narkoz altında yapan hastaneler varmış
Ozican cilekkiz geçmiş olsun benim annemde aldırmıştı bu gibi durumlarda araştırma hastanesine başvurmak her zaman daha iyidir.Özeli önermem.