Seren2301 merhaba, osman batur var orta yaşı geçkin , samimi ve çok bilgili ve hastanın tüm sorularını cevaplayan bir doktor. Ben 2 li test için gitmiştim aşırı ilgilendi diper arkadaşalırmda memnun kalmıştı. Mecburi gitmiştim başka hastanede başaldıpım için oraya devam edemedim. Ama gönül rahatlığıyla gidin 🌺