Seyma_1907 Merhabalar kızlar size bir sorum olucak 5 haftalık hamileyim doktor kesenin aşağıda olduğunu ve düşük riski olduğunu söyledi ama çok şükür hiç kanamam ve lekelenmem olmadı hep yatıcaksın dedi. Beni çok korkuttu bana önerileriniz var mı?🥺
Saadetkaan Seyma_1907 benimde oyleydim suan 26 haftalik olduk korkma bol bol dinlen saglikla alin kucaginiza insalalh
Sumeyye_g Seyma_1907 doktor söyleyeceğini söylemiş başka Önerin yok bol bol yatacaksın tuvalet harici kalmayacaksın eşin ailen yardım etsin bi süre bu şekilde olman lazım bebeğin için
Zeyzeynep Seyma_1907 hiç korkma canım sadece bir kaç hafta dinlen yorma kendini bir yere eğilme uzanma benimde başta öyle olmuştu hatta benim hem ağrım vardı hemde lekelenmem
Deletedmom2224 Seyma_1907 korkmanıza gerek yok 5 haftalıkken benim de çok aşağıdaydı hatta kanamam da vardı. Doktorum şuan zaten sıkıntı olmaz ileriki haftalarda yukarı çıkmazsa sıkıntı olur dedi ve 8 haftalıkken normale döndüğünü söyledi. Sıkıntı yapmayın ama sizi korkutan doktora da gitmeyin 😊
pkos_dunyam Benim de öyleydi meğerse o haftalar da aşağıda olabiliyormuş zamanla yukarı çıkıyormuş kese sabırlı ol ayaklarını uzat bol bol dinlen 🤲🏻
Seyma_1907 Zeyzeynep şuan ne durumdasın canım allah inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Zeyzeynep Seyma_1907 şuan 35 haftalık Allah’a şükür gayet sağlıklı bir hamilelik geçiriyorum 🙏🏻 İnşallah sende sağlıcakla bugünleri görür ve evladını kucağına alırsın
Seyma_1907 Deletedmom2224 kesinlikle haklısın doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum çok olumsuz konuştu kötü etkiledi beni 🌸
Deletedmom2224 Seyma_1907 ilk gebeligimden biliyorum öyle tipleri 😤 bol bol dinlenin işiniz olmadıkça kalkmayın ayağa bir kaç haftaya zaten yukarı çıkmış olur. Sağlıkla gelsin 💕