Standart olarak veriliyo ama ihtiyacın olduğu için tabi. He3 hamilenin kullanmadı gerek ama haftada 2 yersen daha iyi tabi. Benim doktorum balık yediğin gün ilacı kullanmasanda olur demişti. Bebek gelişimi için çok faydalı keşke yiyebilsek sürekli ben tiksindim artık. Sağlıkla huzurla Al kucağına 💞❣