Semadefne35 Bu zamana kadar böyle biseyle karşılaşmayinca insan sigaranın etkisini unutuyor. Son hafta saldım kendimi nasılsa iyi gidiyoruz diye vitaminleri düzensiz kullandım , sıcaklarda iyice sona da yaklaşınca iştahım kapandı düzenli beslenmedim. Doğum stresine girdim sigarayı arttırdım düşününce :-( Sonuç olarak işte birdenbire saldığım an 11 günde sadece 80 gramcıkla karşılaştım . Insan ister istemez kendini suçluyor sigara içtiği için. Normalde içmeyen biri olsam amaan sağlıklı ya almayıversin kilo derim ama şimdi otomatikman sigara içtiğim için gerekli dopingleri yapmayınca geriye dusuverdi bebeğim diye kendimi yedim :-( Inşallah biraz daha bekler içeride henüz gelme belirtisi yok 12 gün var normalde gününü tamamlamaya kendini daha da toparlar da öyle doğar. Şimdi ayrı sıkıntı da aldı beni ya ciğerlerinde problem olursa diye :-( Allah'ım korusun yavrularımızı