arkadaşlar merhaba 13 haftalık gebeyim
2 gündür hiç dinmeyen şiddetli bi baş ağrım var tepemden boynuma doğru dün çok sabrettim ilaç almamak için ama bugün dayanamadım artık ağrı kesici attım banamısın demedi tansiyon ölçtüm değerlerim iyi normalde migrenim var ama bu migren ağrısı gibi değil bu durumu yaşayıp çözüm bulan varmı sersemleştirdi beni