Ya kızlar saçma biliyorum çok fazla hikaye okudum ama 39. Haftama girdim ve bugün ağrılarım arttı dayanıyorum çok değil gibi bana ama kasık ve belimde 10-15 dk da giren ağrılar var pozisyon değişince geçiyor ama ne kanama ne suyum geldi sadece çok fazla idrara çıkasım var acaba olabilir mi oğlum babasının doğum gününde gelebilir mi