gonulcelal Kızlar 35+1 deyiz son 3 4 gündür geçmeyen mide bulantısı var gün boyu devam edio. Adet sancısı gibi ara ara belim ağrıyor benimle aynı haftada olanlar sizde durumlar nedir
deletedmom9494 gonulcelal kendinizi çok mu yoruyorsunuz ben bütün gün yatıyorum valla zaten grip oldum 35+2 yim bende Allah’a şükür ağrım falan yok ayakta çok durmayın iyice ağırlaşıyoruz zaten sadece geceleri kalça kısımlarım ağrıyor yatakta zor dönüyorum
Asliyildirim gonulcelal mide bulantısı yok da benim de belim çatlayacak gibi ağrıyor hele azıcık ayakta dursam daha çok ağrıyor. 35+3 benim de
Hilalcemalettin gonulcelal valla cnm banada oluyor mide bunlantisi saçtan dolayı ola bilir adet sancisida bebek yerlesmeye calisinca olur diye biliyorum ama uzmaninca fln gciyor dikat et kndine gecmesse hastaneye gidersin cnm
gonulcelal Seren9227 yalancı sanci dedikleri bu mu aceba😯 deletedmom9494 yok hayır aksine erken doğum riskinden yatıyorum sürekli zaten 35 haftayı yatarak tamamladim hep riskim vardi 😯
gonulcelal Hilalcemalettin sürekli takip ediyorum geçmediği an gideceğim. Şimdi hemen gitmek istemiyorum hastane insanı mahvediyor kaç defa yaşadım biliyorum.inslalah yalanci sancilardir bu çektiğimiz sancılar
mamyfat93 gonulcelal bendede 32. Haftada falan vardı bulantı. Şimdi bende 35+1 im ♥️ Ama kasık ağrıları , kalça ağrım ve arada adet olacak gibi ağrı girip çıkıyor. Mide ağrımda oluyor
gonulcelal mamyfat93 sadece bende zannediyordum icim biraz olsun rahatladı ya çünkü bahsettiğiniz her şey bende de var 😯