Csrd11 Ben Egepol Bülent beye gidiyorum, ilk baştan konak hayata gidiyordum ne hastaneden ne doktordan memnun kalmadım, sonra bülent beyi duydum bizim çevremizden bir kaç tanıdığımız da bülent beye gitmişler doğum falan ilgisi memnun kalmışlar birde ben 7/24 ulaşabiliyorum en önemlisi diğer doktora ulaşamıyordum. Şuan ordayım 31+2 yiz çokta memnunuz enerjisinden ilgisinden gerçekten işini yapan birisi doğumuda oranın 2.500 -3000 diye biliyorum tabi bu ay kontrolde iyice öğrencem. Karataş doğum için iyi diye duydum sadece ama bana uzak hemde orada tanıdığım ettiğim yoktu ondan düşünmedim. Medical lüks ve benim arkadaşım orda hemşire staj yaptı kesinlikle tavsiye etmedi düşünmedim zaten. Ama merak ettim Egepol neden sıkıntılı ?