SulenurK2858 Kızlarrrr 16+1 im karnımın alt tarafı dokunduğumda elime pıt pıt atıyordu, şimdi atmıyor nedense 😑
[silindi] SulenurK2858 ilk gebeliğiniz ise bebek hareketi pek mümkün değildir ama yine de tedirgin olunmaz çünkü bebek sürekli hareket etmez etsede her hareket dışardan hissedilmez. 23 haftalık gebeyim her zaman hareket etmiyor. 24 saat hareket etmez zaten.
Zade SulenurK2858 Oluyor tatlım arada .. pozisyon değiştirdiği zaman oluyor .. birde bebek zaten sadece 4,5 saat uyanık kalıyormuş o dönemlerde .. o yüzden de hissetmiyoruz çok bence :)
[silindi] SulenurK2858 Stres etmeyin her şeyi zamanı gelince yaşıyorsunuz 😇 stres bebeğimize zarar verir☺️