Slm kızlar dün akşam biraz belimde ve karnmda agrlr vardı eşimle heyacan yaptık hastaneye gittik nst ye bağladılar sancı çıkmadı daha sonra alttan muayene etti doktor iki parmağını soktu o kadar acıdı ki anlatamam nasıl bağırdım açıklık yoktu her baktıklarında bu kdr acır mı deneyimli kişilerin yorumlarını merak ediyorum çatı muayenesinde de açırmı