Arkadaşlar Pendik devlet hastanesinde ya da Tuzla devlet hastanesinde önerebileceğiniz iyi bir kadın doğum doktoru ve dahiliye doktoru var mi ? Pendik yüzyıl hastanesine gidiyorum doktorum bazı tahliller yaptırmamı istedi sağlık ocağında yapılanları yaptırdim ama bazıları sağlık ocağında yapılmıyormuş yüzyıl hastanesinde de fiyat pahalı geldi o yüzden devlet hastanesinde yaptiracagim. Guatr değerlerim yüksek çıkmış 4,5 dedi doktor. Dahiliyeye gitmemi söyledi ona da devlet hastanesine gideyim dedim. Bildiginiz doktorlar varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🤗