Legolast ben doktordan yana biraz şanslıyım sanırım, tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım ve ikizlere hamileyim, çok tedirgin ve paniktim. İlk aylar ayda bir kontrole gidiliyormuş ben en fazla 10 gün ara verip hemen koşa koşa doktora gidiyordum(hala aynıyım) o da her bebek kıymetlidir ama tüp bebek için meşakkatli yollardan geçiyorsunuz ve sen çok tedirginsin bu onları da etkiler, işe gitme bol bol dinlen, hobilerinle ilgilen kafan rahat olsun dedi, ilk 1 ayım bitmek üzere 30. Haftaya kadar hep 1 ay verecek sonra doğum izni nasipse, 3 hekim imzalıyor, heyet 45 günde veriliyor diye biliyorum bi sorun isterseniz, rapor için ekstra ödeme yapmıyorum