Vaveyla Kızlar dün idrarda protein izlendi aşırı şiş ayaklarım ellerime vurdu ve en son yüzüm şişiyor doktor günlük takip et tansiyonu dedi tansiyon genelde normal ama bugün aşırı halsizim başım dönüyor ve elim ayağım titriyor resmen var mı böyle olan
Nilveannesi10 Vaveyla tansiyonunu ölç ve buraya yazma hemen doktora git. Doktorun uyarmadı mı seni gebelik zehirlenmesi diye
Vaveyla smyr35 idrar tahlili hep veriyordum temizdi ama aşırı şişti vücudum dün yine idrar verdiö onda çıktı
Vaveyla Nilveannesi10 dün farkedildi bugün acile mi gitsem aşeıı şişiyorum dünden bu yana diğer ayağım da davul oldu
Vaveyla Nilveannesi10 dün tansiyon ölçüldü normal dediler tansiyona benim anlamadığım sadece tansiyon mu önemli bunda aşırı şişiyorım
Ebru5553 Bende de var canım o bende hergün tansiyon ölçüyorum 14/9. Bulursa hiç bekleme gel dedi gebelik zehirlenmesi olur dedi