Emelgulerg benim 17.haftadan beri şişiyor. Tahlillerim temiz, tansiyonum normal. Tuzu çok sevmem, ekstra tuz tüketmem. Günde en az 4 litre su içiyorum ama yine de şişiyor, uyumadan geçmiyor. Doktor normal, olabilir dedi. Kiloluyum belki onun da etkisi vardır. Ama benim de çok erken başladı.