Aysenur421 Merhaba kızlar 27 haftalığım şu bir haftadır iştahsızlık yaşıyorum hiç birşey yiyesim gelmiyor sırf su içesim var ne sabah nede akşam yemek yiyesim gelmiyor bu haftada benim durumumda olan var mı
Htczmra Aysenur421 Canım ben 29 haftadayim baştan beri öyleyim istahimda hiç düzelme olmadı ana öğünleri zor yapyrm sana tavsiyrm yemeğe çalış suya yemekten sonra ağırlık ver ben biraksalar aç karnına içerim ama yemekten sonra iciyrm çünkü migdem hep boş yemem lazım die zorluyrm
Denizincani Aysenur421 19 hatalik olduk canim we 19 haftadir istahla yedigim birsey hatirlamiyorum hep zorluyorum hala kusmalarim dewam ediyor