Kesinlikle aldırmayacağım diyorsan gereği yok bence de :) ama ayrıntılı ultrason yaptır derim 3 hafta sonra onu yaptıracaksın. Ben ne gereği var her şekilde doğuracağım dedim ama sıkıntı çıktı operasyon yapıldı. Belki ayrıntılı ultrason yaptırsaydım orda daha erken teşhis konuşabilirdi