Benimde bayramın ikinci günü kanamam oldu biraz vardı ama aşırı çok değildi doktora gittim düşük tehlikesi var dedi ilaç verdi. Ertesi gün kahverengi akıntı geldi tekrar doktora gittim kanama olmadığı sürece sorun yok bol bol dinlen dedi. Allahım sağlık versin hepimizin yavrusuna