Arkadaşlar esim makine müh ve Bebek bezi falan yapiyorlar.Özellikle primaya calisiyorlar.Dıger bez markalarinada çalışıyor.Ama esim ben çocuğuma primadan baska bez kullanmam diyor.Hijyen falan herşeyine cok dikkat ediyorlar.Tabi sizin kendi kararınız 😊