_HB_ Kızlar hcg 1500küsür çıktı, alttan ve üstten görünmedi. Bi sorun yoktur değil mi ? Bende leke kan ağrı sızı hiç bişey yok şükür. Siz nezaman gordunuz.
Benef _HB_ benim 11 binde bile görmedi doktor. Alttan bakmak istedi. Ona da ben izin vermedim. 2 hafta sonra gittiğimde göründü. Hatta kalp atışını bile gördük. 6 haftalık bir bebek demişti.
Ozcansumeyye _HB_ görünür canım hiç bozma moralini aynısı banada oldu değerler çok yüksek olmasına rağmen görünmedi geç döllenöeden oluyormuş bebek daha çok küçük olduğu için oluyor birdahaki gitmende görünür inşallah ☺️
Benef _HB_ yani moralini bozma. Ben de çok kötü olmuştum yok deyince. Ama biraz daha sabır. 10 güne kadar görünür sanırım. Allah gönlüne göre versin 🤲
Minoo01 _HB_ Benim ilk gebeliğimde aynı oldu. Ve doktorum sağlıksız olabilir dedi. Alttan baktı dış gebelik değil gibi dedi. Sonra zaten düşük yaptım. Benimde ağrım sızım kanamam bile yoktu. 2 gün içinde kanama ile beraber düşük yaptım.
Melooog18 MCY pozitif düşünce varken negatif yaymanız insanları daha da endişeye ve evhama sürüklüyor bu yüzden her aklınıza geleni yazmamalısınız
Nl-oguz3561 MCY elfam yaptirmayin lutfen 600 du degerim kese bile gorunmemisti cokk normal 1 1 bicuk haftaya gorunur telaslanma
Medine_1992 Kişiden kişiye değişiyor demek benim 1200 de gördü internetten de doktor videoları öyle diyor belki kilodan karından kimisi geç görünür bilemedim her insan farklı
elif_badeninannesi _HB_ cihazdan kaynaklanıyor olabilir canım 1500 küsurdan sonra görülmeye başlıyor zaten ilk kese görülüyor biz de keseyi 5.haftada gördük, 2 hafta sonra yine gittik bebeği gördük sonraki hafta da kalp atışı duyduk 😊
flz355 _HB_ Bu değerde görülmemesi gayet normal bence. Benım kesem göründüğünde değerim 4500 5000 cıvarındaydı. Olumsuz dusunucek bır sey yok suan. Insallah gorunucektır🙏🏻
MCY Doktor dış gebelik deyince de üzülmeyecek sanırım ? Benim yorumlarıma karışmazsanız sevinirim acelem vardı onu yazıp çıktım geri gelip zaten yorum yapacaktım ki maydanozluk oluşmuş sizde Melooog18
flz355 Melooog18 Bende olumsuz yorum yapanları anlayamadım değer 10.000lerde hala gorulmedi sanki. Dış gebelik tanısı için her turlu bır kese gorunuyor zaten rahım ama rahım dısında. Böyle bır sey soylenmemıs. Boş gebelik için doktorlar 10.haftaya kadar bekleyebılıyor. Ama bızım ınsanımız 1500lerse oland eğer ıcın dış gebelık olabılır dıyıp moral bozabılıyor. O yorumu okuyan post sahıbı de belkı 1 hafta sonra gorucegı kese ıcın smdıden uzuluyor. Değişiğiz 🙂
Paresss _HB_ canım daha çok erken kesenin oluşması herkeste döllenmeye bağlı farklılım gösteriyor.Benim değerim 7000di kese göründü. Bir hafta sonr görürsünüz stres yapmayın hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
Ozgdnc Benim 4118 bhcg ile karından usg ile görünmedi. Alttan muayene de ben de istemedim o da sormadı.Doktor bir hafta sonrasi için gelmemi söyledi gittiğimde 2 kese birden gördüm. Canınızı sıkmayin daha çok yeni gebeliginiz 🙏
Ozgdnc _HB_ doktora gitmeden gaz yapıcı şeyler yemendikkat et. Gaz olunca usg bulanık oluyor 😊 ben daha erken olduğunu düşünüyorum 1 hafta sonra tekrar git inşallah sağlıklı bir gebeliktir ve görünür
Melooog18 MCY MCY Bırakta dış gebelik olup olmadığına zamanı gelince doktor karar versin . Maşallahh Prof sananlar çok hamile bir bayana ne kadar kötü enerjinizi yollarsanız 10 katını hisseder yoksada öyle birşey sizler yüzünüzden günlerini zehir eder