Senazencir 32 haftalığım kasıklarımda sabahtan beri sancı var hiç geçmeden devam ediyor normal mi bu durum sizce
Mr1517 Senazencir 31. Haftadayım bendede oluyor bazen ama doktorum sıklıkla değilse normal demişti , kaç dakikada bir dakka tuttunmu ? Çok sık ve şiddetli işe doktorunlu görüş ihmal etme
Selen111 Senazencir benimde 30 haftalik canim erken dogum riskim var dikkatli ol doktoruna bi sor istersen benim doktorum tuvalet harici kalkmayi yasakladi
Senazencir Mr1517 sürekli olıyordu ama çok nadir ve kısa sürüyodu bugün sabah kalktığımdan beri devam ediyor
Mr1517 Senazencir O zaman bir doktorunla görüş canım şuan ne desem sana boş belkide normaldir sende farklı şeyler diyip korkutmak istemem seni inşallah birşey yoktur
Senazencir Selen111 doktordan geliyorum şimdi iltihap varmış onun dışında endişe edecek bir durum yok dedi çok şükür