Nilveannesi10 benim hep normaldi her şey. son kontrolde de sıkıntı yoktu. 3 gün sonra 40 hafta dolacaktı. Son kontrole gittiğimiz gece 2 de suyum geldi. Hastaneye gittik. Açılma sancı yok. Kanama var dediler. Bebeğin kalp atışları da alınamadı yarım saat içinde ameliyata alındım. Bazen beklenmedik olaylar gelişebilşyor. Ama devlette genelde normale yönlendiriyorlar. Tabi sıkıntı yoksa. 38 veya 39 da alıyorlar sanırım sezeryana