Mervealya18 Kızlar ben aktardan meryem ana eli otunu aldım fakat aktarcı bana dogumdan bir hafta önce suyunu içmemi soyledi burdaki arkadaslar sancı basladıgında doğuma giderken uyguluyor tam anlamadım kısaca bilen varsa bana anlatıp yardımcı olabilirmi nasıl uygulamam gerektiğini
Berfinberf Mervealya18 bildiğim kadarıyla sancı başladıktan sonra suya koyacaksın, o açıldıkça doğum açıklığın artacak doğumun kolaylaşacak. Doğum gerçekleştikten sonra o otu sudan çıkaracaksın ve suyu içeceksin. Ot eski haline dönecek ama yine bir bilene sor😊
BetulAskan Ben kullandım, sancılarınız başladığında hastaneye gitmeden otu suyun içine koyuyorsunuz üzerine Felak Nas Elemneşrah Fatiha ve Ayetel kürsi surelerini okuyorsunuz ve suyundan bi yudum iciyorsunuz 😊