Merhaba kızlar lütfen bana yardım edin 🙏 5 ay önce rahim filmi çekildim o ay hamile kaldım ondan önce 8 aydır bebek istiyorduk. Şükür bir sorun çıkmadı hamile kaldım ama iki ayındı düşük oldu üstüne kürtaj. Şimdi 4 ay oldu hala gebelik yok hiç doktorada gitmedim şimdi yeniden gitsem bana rahim filmi çekerlermi? Doktorum kendiliyinden olur demişti hatta korun demişti 3 ay iyiki korunmamışım zaten olmuyormuş