Edaaks Kızlar merhaba 20+4 hamileyim dün kontrole gittim gelişimi falan iyi dedi 430 gram ama suyu az dedi. Günlük 2 3 litre su içiyordum oysaki. Daha fazla içmem gerektiğini söyledi doktorum ama bu durumu yaşayıp düzelen varmı?
elif_badeninannesi Edaaks düzelir umarım ben de 2.5 litre içiyorum en fazla daha da içemiyorum açıkçası inşallah birşey çıkmaz
Elifdddd Edaaks canım benımde öylr gıdıyorum doktora haftasına göre az istediğin kadar su iç bi işe yaramıyor dıyorlar sureklı kontrole gıdıyorum rabbım kucagımıza aldırsın hareketlerıne dıkkat et dıyorlar
Edaaks Elifdddd Allah allah benim doktorda su çok tüket diyor ama araştırdığıma göre de su içmeyle pek alakası yok deniliyor 🤔