AynurOncul sezeryan olduğu için sorun olmaz diye düşündüm.. 😊 ama cok araştırdım hulusi beyi.. Cok ilgili bi doktor.. Özel numarasını veriyor. Randevu alamazsan arayınca randevu veriyo... Normalde esleri almıyor devlet hastanesi. Ama istediğinde bebeği usg de görmesi için alıyo eşinide.. Yani beğendim tek sorunu bekliyosun biraz muayene sırasını.. C0nkü detaylı ilgileniyor hastasıyla. Ne sorsan cevaplıyo... 😊