Yenianneeee61 canm merhaba bence de eğer doktorun yerindeyse bir git derim.hani ilerleyen haftalarda kasık agrısını normal karşılamıyor doktorlarımız.ben de 2 hafta önce böyle oldum yani tedbir amaçlı gitmiştim ama bebek çok aşagı inmiş dedi direk.hani baskı hissetmenden dolayı diyorum yada elinden geldiğince kalkma ayağa yüksek bişey koy ayaklarının altına.dinlen