_kbranr_33 Merhaba kızlar heryerden yazdım ama cevap alamadım. Burdan yazıyım dedım sabah kalktıgımda sag kasıgımda hafif bi şişlik vardı haylada oyle ne yapmam gerekıyor bılmıyorum sorunsa dırek doktora gıdecem bılgı verırsenız sevınırım🙏🏻
Elininanasi _kbranr_33 korkma iyi olur insallah😊 Ben yazdigini gormemisim canim Bende 9 ay boyunca o devam etti.sukur bebeyimde bende saglikliyiz 2 gun sonra dogum yapcam artik☺rahim buyuyor ilerde belkide artdi sislik agrilar.doktoruna dersin sana magnezium verir yer içmiyorsunsa
Medine_1992 Canım yazdım ben sana gercekten telaş yapma herkesin başına geliyor ben daha yeni belim çok agrıyo diye gittim doktor güldü normal agrular bunlar kanamam yoksa korkma rahmin büyüyor dedi
_kbranr_33 Medine_1992 ne biliyim ya korktum bı kaç kısıye sordum bız böyle seyler yasamadık fılan dedıler
Demirleblebi Medine_1992 bel ağrısı kasık ağrısı hepimide olmuştur ama şişme bende hiç yaşamadım ve bilmiyorum. Kasılma oluyor 20. Haftalardan sonra nadirde olsa ama oda öyle şişip kalan bir şey değil. Tek bir kasık şiş diyor hanımefendi. Bence siz ne olur ne olmaz doktorunuza sorun.korkulacak bir şey değildir muhtemelen endişe etmeyin ama tedbirli olmakta fayda var. Daha ilk trimesterdasınız.
Medine_1992 Sen millete bakma neler diyorlar her kadının fizyolojisi ayrı sonuçta mesela ben hiç kusmadım midem bulanmadı olabilir sen içini rahat tut bir dahaki randevu ne zaman
Medine_1992 Gercekten seni anlıyorum gitme de demem ama inan bana oluyor zaten az kalmış bende 23 agustıs gidecem imam hergğn cagırsa giderim ama sakin stressiz kalmalıyız
_kbranr_33 Elininanasi yok içmiyorum daha vıtamın folık asıt kullanıyorum içim rahatladı hazırlanıp hastaneye gıdıyordum yoksa
MCY Siz yinede bir hastaneye gidin derim bazen bir şey olmaz dediğimiz şeyler başımıza iş açıyor en azından içiniz rahat eder
Medine_1992 Bendede oldu ve bende korkup doktora gittim ondan sakin olması için diyorum illa istiyorsanız gidin dedim zaten annelik korku oluyor illa bende telaşlıyım ama her gittiğimde doktor gülüyor bunlar normal diye
MCY Doktor gülüyor diye de gitmemezlik olmaz Allah korusun önemli bir şey ise mesuliyet kabul edecek misiniz ? Ben her 10 dakika da doktorumu arıyorum böyle oldu şöyle oldu diye bana güldüğü yok aksine ne olursa olsun hemen arayın diyor sizin doktorunuz da bir problem var demek ki Medine_1992
Medine_1992 Peki haklısınız ama mesajımı okuyun isterseniz gidin demiştim zaten korkuyorsanız ama neyse tamam hanımefendi doğru söylüyorsunuz
MCY Mesajınızı okudum 😊 terslemek için yazmadım zaten kırıcı olduysam özür diliyorum 😔 lakin bebek konusu hassas olduğundan insan ister istemez hassaslaşıyor lütfen söylediklerimi yanlış anlamayın tekrardan kırdıysam üzdüysem affola ☺️ Medine_1992
Medine_1992 Önemli değil ben iyi niyetinizi anladım sıkıntı yok tabii her insan bir değil kimi agrı kimi insanda sıkıntı olabilir bende bebeğimi 1 yıl bekledim sonunda geldi arkadasa sakin ol diyorum ama bende hep korkuyorum 😁
MCY Ne güzel hayırlı olsun Rabbim huzurla mutlulukla sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah ❤️ Medine_1992