__seyda Daha baslardasin canim sabr et.bende oyleydim 2ci trimesterim cok guzel gecti en rahat donemimdi.sende oyle olicaksin istahin acilicak enerjik olucaksin.hemde havalar sicak malum seni anliyorum.kendini yorma dinlen bol bol.bebek sana daha yeni tutunuyor.