Hulyalp Merhaba kizlar. 44 gunluk oldu ikizlerim ve 10.gunden beri tek basima bakiyorum bayram tatili icin 1 haftaligina uzun yola gidip geldik. Dogum sonrasi sizi nelerin bekledigini merak ediyosaniz sorabilirsiniz😊
twins-mom Hulyalp maşallah Allah bağışlasın bebişlerinizi🙏 Bende ikiz bebek bekliorm salı günü doğum yapıcam bakmaktan korkmuorm aslında abiminde ikizleri var onlardan tecrübeliyim ama sadece sezeryan yarası iyileşme vs ne kadar sürer evimin işini çocuklarıma düzen oturtmayı ne zaman yapabilirim o süreyi merak ediorm nası yaptınız sırayla mı emzirdiniz uyku durumları nasıl bi sürü şey var aslında merak ettiğim🙈
Aysemlg Hulyalp Allah evlatlarınızı size bagışlasın♥️ Bende 29 haftalık oğlum ve kızıma hamıleyim kaçıncı hafta doğum yaptınız benım oğlum doğum pozisyonuna girmiş ve kasıklarımda müthiş agrılar var . Erken gelicek diye korkuyorum küveze girerlermi endişesi var ve ben genel anestezi düşünüyorum nasıl oluyo acaba
Fatmalipelit Hulyalp Allah sana bagislasin canim benimde merak ettigim süt tek basina yetersiz mi oluyo mama vermeden doymazlarmi?
Hulyalp twins-mom benim ikinci sezeryanimdi canim spinal oldum. Ilki genel anesteziliydi. Ilkinden daha cabuk toparlandim iyilestim ilk gun harici acim olmadi diyebilirim. Ilk 2 hafta sirayla emzirdim ama bu esnada oglum sarilik oldu uyanmadigi icin sagip biberonla besledik. 2 hafta sonra zaten sut ikisine de yetmemeye basliyo mideleri buyuyor mecbur 1 ogun mama 1 ogun sut seklinde devam ediyoruz. Uyku konusu cok karisik cunki ne xaman uyuyup uyandiklari belli olmuyor. Biri uyurken biri saatlerce uyanik kalabiliyor tam onu uyutuyosun bu sefer uyuyan kalkiyor. Resmen sirayla nobet tutuyor hissi yaratiyolar 😂
MCY Teşekkür ederim Rabbim sağlıkla mutlulukla huzurla büyümelerini nasip etsin inşaAllah sizede Allah kolaylık versin işiniz zor 😊Hulyalp
Hulyalp Aysemlg Allah razi olsun rabbim sizinde evladinizi size bagislasin. Bizimde 29.haftada erken dogum riskimiz cikmisti 37+0 da planli spinal sezeryan oldum. Cok sukur belki daha dururlardi ama yalnizliktan ani biseu olmasin diye planli yaptik ve kuveze girmediler. Doktorum ikiz oldugu icin genel onermedi bebeklere anestezi gitmesin diye. Spinalden cok korkmama ragmen asla korktugum kadar olmadigini gordum ve cok rahatti hersey. Bence sende spinal ol. Bebeklerimle harika resimlerim var.
Hulyalp Fatmalipelit baslarda yetiyo canim dedigim gibi 2 hafta kadar yetti benimkilere ama cabuk buyuyorlar. Rahat 100ml iciyolar bir ogunde. Gebelde 2 saatte 1 besleniyolar. Benim sutum 1 ogun 1 bebege rahatlikla yeter ama ikisine maalesef yetismiyor o yuzden mama takviyesiz olmuyor. Simdiye kadar sadece sutle ikizlerini buyuten birine de rastlamadim.
Bsraylmz Bizde 19. Haftamızdayız iki meleğimle 🤗 merak ettiğim kaçıncı haftada doğum yaptın , hamilelik sürecince kaç kilo aldın canım
Hulyalp Bsraylmz 37+0 da dogum yaptim canim belki daha dururdu bebisler ama yalnizim diye planli oldu. 50 den 80 e ciktim 30 kilo aldim 1 ay bile surmedi 20 kilosu gitti suan 60 kiloyum hizla kilo vermem devam ediyo
Bsraylmz Hulyalp ben şuan 19+5 haftalığım kilom 61 , 57 kiloya düştüm sonra 2 ayda 61 e çıktım normal mi acaba çok korkuyorum çünkü minyon tipim 😞
Superfreshlerim Hulyalp Allah bağışlasın, Allah uzun ömürler versin, bende iki kız bekliyorum daha yeniyiz 15+6 olduk, inşallah 37yi görebilirim, ikisini de sağ salim kucağıma alabilirim, çok korkuyorum