Nazlisezgin indirimsiz sorduğumda normal 2500 sezeryan 2900 tlydi %15 indirim oluyo. Bide benim doğumum şubatta o hastanede fiyatlar hep arttığı için kesin fiyat farkı olur yine. Ama işte güzel hastane. Bide benim astım doktorum orda olduğu için ve buralarda hastane problemi olduğu için reyapa gidiyorum ama memnunum tabi o ayrı