Merhaba kızlar,
Biliyorum bu konuda çok fazla zıt görüş var... bazı doktorlar kesinlikle yapılması gerektiğini savunuyor, bazılarıysa Canan hoca gibi çok karşı. Biz hamilelerinde kafası haliyle bir hayli karışmış durumda... benim doktorum bir ay sonra isteyeceğini söyledi. Her konuda ona güveniyorum, riskli bir hamilelik dönemi geçirdim ve süreci sayesinde sağlıkla atlattım şu an. Çok başarılı bir profesör kendisi. O şeker yüklemesi isterken yaptırmam diyemiyorum şu anda haliyle... sizlerin bu konudaki fikrini merak ediyorum. Şimdiden yardımcı olacak herkese teşekkürler...