Amniyosentez ben 1 kere mecburiyetten gittim kendi doktorum tıpa yönlendirme yaptığı için gittiğime gideceğime pişman oldum doktor muayene odasından ağlayarak çıktım içerdeki doktorun ilgisizliği boş boş konuşması ve muayene ediş şekli hiç iyi değildi.çıkınca eşim dayanamadı özel olarak Prof.Dr.Kazım Gezginç’e gittik hemen üst katta odası orda içimiz rahatladı çok şükür bi sıkıntıda yokmuş.bir kez daha tıpa gidecek olsam kesinlikle aşağı kattaki o ilgisiz suratsız doktorlara gitmezdim başka bi yer araştırır oraya giderdim..Ayrıntılı ultrason için tıpı düşünme canım yada tıpun özel hocalarını düşün derim naçizane önerim sana