Smtsmyy canınızı sıkmayın. Gebelikte zaten sağlıklı beslenmemiz gerekiyor. Diyettesiniz diye çikolata yiyemeyeceksiniz diye bir kadie de YÖK. Sağlıklı beslenmeye bir dönem kendimi adamıştım. Öyle güzel tarifler varki tatlı, kurabiye, kendi çikolatamı bile evde kendim yapabiliyordum. İnternetten biraz araştırın muhteşem tarifler bulacaksınız zaten.