Aysem2012 Kkkozreee ikinci gebeligim. İlk de erken oldu ondan bundada erken olma riski var igne ypldı yatıyorm evde
Beklenenan Kkkozreee haftamız aynı ama bizim randevumuz ay sonunda bende cok merak ediyorum kilosunu🙈 masallah kilosu da gayet iyi bence