aylinss Arkadaslar merhaba, haftaya 30 haftalik oluyoruz ve doktor kontrolum var. 30. haftadan sonra doktor kontrolleri hangi sıklıkla oluyor ve ne tur kontroller yapiliyor tecrubeli arkadaslarimiz anlatabilir mi?
Yayla 30 haftadan donra 2 haftada bir gittim 35 haftadan sonra her hafta gidiyorum canım. Rutin konturoller. Ben sezeryan olacağım için sadece kan ve idrar tahlili istedi. Çatı muanesi yada nts yapılmadı haftaya. Doğumum var
Selif Başlarda ayda bir kez daha sonra 3 haftada bir 34. Haftamdan sonra ise her hafta çağırdı doktorum nst ye gircekmişim. Bu kontroller kişinin durumuna görede değişir bence. Doktor duruma göre çağırabilir.
Duyduy Evet bunun cvbını bende merak ediyorum. Birde bn hftaya 32 olcam doktora sormam gereken sorular neler olabilir. Bunları önceden öğrenin doktora sorun mutlaka diyeceginiz herhngi bir şey var mı?