Fnda2308 Medine_1992 ben 32.haftaya kadar gittim. Pek tavsiye etmem. Su an baska hastaneye gidiyorum.
Mucizemsinseenn Medine_1992 Keçiören Hastanesi'nde sevgi türe var kadın doğum doktoru mükemmel bı insandır kendisi tavsiye ederim Etlik Zübeyde de 5. Polikinlikteki doktor iyi
Medine_1992 Burada memurum çok bilgim yok açıkcası 11 hafta dayım doktor iyi ama sanırım doğum olayı işkenceymiş orada
DuyguIrmakk Kesinlikle imkanınız varsa koru Hastanesini öneririm o hastane ile ilgili pek güzel şeyler duymadım😒
Medine_1992 İmkanımız var fakat uzak ben keçiören deyim medisise baktım doğum paketi çok ya durum olsa bile gereksiz gibi geliyor sıkıntı yokken hamilelikte