Bidamla canım ben bugun eve çıktım 2 gece kaldım. 1 gece kesinlikle az , bazen bebekle ilgili hemşireyi çağırmam gerekebiliyor veya onlar kontrole geliyor. Ayrıca ağrın olacak ağrı kesici iğne evde içeceğin hapa benzemiyor. Bence 2 gece kalmalısın. Aynı ücreti ödeyip de 1 gün niye kalasın ki.