Veranaz35 Arkadaşlar 37.haftada bebeğini doğurdum çok şükür fakat 2630 gr çok küçük diyorlar emiyor ama sütüm gıdım gıdım ne yapabilirim ?
BurcuMasal Veranaz35 Zaten yeni doğmuş bir bebeğin midesi kiraz çekirdeği kadar olurmuş bildiğim kadarıyla emdikçe midesi büyüyecek emdikçe sizin sütünüz artacak stres yapmayın bence 😊
Benimminikim Veranaz35 1 saatte bir bebeğini uyandır ve emzir memede uyutmadan 15-20dk kalmasına dikkat et bol bol su iç rezene çayı ve anason çayı sütü artırıcı diye biliyorum onları dene yeni doğum yapmışsın bor tavsiye sarılık olmaması için üzerinde sadece bezi varken güneşe yatır gündüzleri akşam da odasının ışığını kapatmadan uyut sarılık olmuyor emzirmeyi ihmal etme 😊
25agustos Veranaz35 ilk süt zaten çok az oluyor. Tam güçlü emmediğini düşünüyorsan sağıp enjektörle verebilirsin. Kalan sütü dolaba koymalısın çok değerli bu ilk süt. Sık sık verirsin hem de sağdıkça sütün artar. Emzik vermeyi düşünebilirsin eğer emmesi zayıfsa güçlendirir.
Sweetblonde88 Sütünüzü sağın iki göğsü emdikten sonra 3 saatte bir tamamen boşaltın. Bol su ve rezene kimyon çayı yada anne çaylarından tüketin.
Sebogelin Sütün gelecektir emzirdikce artacaktır hiç merak etme. Elinden su eksik olmasın, uykusuz kalma,yeşillik bol ye maydanoz hariç. Devlet hastanelerinden ya da sağlık ocağından emzirme konusunda yardım alabilirsin onlar sana tüm yolları anlatırlar