37 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri 2 gündür çok az tatlı yedim ne yaptıysam eskisi gibi oynamadı ve rahimde 2 cm açıklığım vardı 1 hafta önce baktırmıştım şimdi 2 gündür açıklık olan yerim sızılıyor sanki elle ayırıyorlar gibi düzensiz sancım var belime hafif vuruyor yerimde duramıyorum oturamıyorum vücudum rahat değil soğuk ter döküyorum acile gideceğim ama ilk size sormak istedim benim gibi olan varmı bebeğin hareketlerinden dolayı korkuyorum yoksa sancımı evde çekmek isterim suni sancı almak istemiyorum beni aydınlatırmısınız