Seydaisgrn Merhaba ben avicenna hastanesinde Serçin Orduya gidiyorum şuana kadar çok memnun kaldım hatta keşke daha önceden gitseydim diye düşünüyorum henüz doğum yapmadım doğumum önümüzdeki hafta olucak inşallah 🤗