Zorhamile 38haftalık hamileyim muayenede kordon dolanmış bebeğınhareketleri cok azalmış dediler ne yapabilirim kızlarmoralimçokbozuk başına böyle bişey gelen varmı
nalan28_ Zorhamile teyzemin öyleydi oğluna hamileyken kordon boynuna dolanmış ama o aşırı hareketliydi daha anne karnında belliydi zaten doğduktan sonra hiperaktivite oldu tedavi görüyor 10 yaşında. Sıkıntı yapacak bir şey yok bence canım sakin ol Sezeryan doğumla risk azalır Allah’ın izniyle
Ozge3747 Zorhamile Bu şekilde olanları genellikle acil sezeryana alıyorlar. Doktorunuz bir şey demedi mi?
Sezen2006 Her 5 hamilelikten 3 ünde oluyor stress yapma hatta işinin ehli doktorlar normal doğum bile yaptırabiliyorlar, 3 kez dolanan bebekler var hiç bişey olmaz Allahın izniyle.
Sevinc93 33.haftada doktorum ultrasonda 1 defa kordon dolandı dedi, ama korkmaya gerek yok olur böyle şeyler dedi. 36da bidaha gireceğim ultrasona bakalım.
Ozge3747 Zorhamile Kordon dolanınca hareketlerde ve kalp atışında azalma oluyor zaten ama korkmayın hastanedeyseniz doktor ne yapacağını bilir.
Busraoz Zorhamile Allah korusun ben de 3 kordon dolanmasıyla normal doğum yapanı biliyorum. Allahın izniyle bir şey olmaz. En kötü senaryoda acil sezaryene alınırsın. İçini ferah tut❤️
Sebogelin Zorhamile sen hiç endişe etme canım. Şimdi takip ederler bebeğin kalp atışları falan yolundaysa beklerler. Kordon dolanması olup normal doğum bile yapılıyor ama tabi bebeğin durumuyla ilgili bu. En kötü ihtimalde sezaryene alınırsın sağlıkla kavuşursun canım. Zaten 38e girmişsin riskli dönemi atlatalı çok olmuş. İsteğe bağlı sezaryeni 38de yapıyolar genelde hiç merak etme
Hatice9202 Bende 38.haftamdayım kontrolüm Pazartesi ve bu kordon dolanmasından çok korkuyorum sabahtan beri herzamanki gibi değil hareketlerde azalma var kendimi korkutmak da istemiyorum herhangi bir belirti hissetmişmiydiniz peki sizde veya bebek de?
Zorhamile Kızlar dogum yaptım 4TE yatışım yapıldı 5.30da normal dogum yaptım. ALLAH HERKESEKUCAGINA ALMAYI NASIP ETSİN DUALARINIZA TALİBİM