Fasulyem22 Elif388 doktor bana yemesen iyi olur ama canın çekerse iyi pişir ye dedi zaten ben hamile olduğumu öğrenmeden bayağı yedim
Sirin96 Benim eşim kasap kendileri yapıyor bende yiyorum arada sırada pişirerek tabi salam sosis yemiyorum çokta sevmediğim den
Duygubelis Elif388 bende 25 haftalık oldum canım inanılmaz çiğköfte istemeye başladı etsiz olanlardan 😂 azı karar çoğu zarar yerim heralde şuan için frenliyorum kendimi
Elininanasi Elif388 ben yedim canim ilk baslarda yeyerdim hep.20li haftalardan sonra yeyemedim midem goturmedi kusuyordum simdi canim cekerse 1 tane yerim 2 tane yok cunki kusuyorum😞canin cekirse ye bence.ama cok yok.midene kotu etki eder.yemezsen bak şişerssin Allah korusun ye canim nefsini öldur.1 tane bile yersen sana iyidir.
nilaylaylaylay Yanlış bir şey söylemek istemiyorum ama bu zamana kadar hiçbir şeyi kısıtlamadım. Sucuğumu da yedim . Hatta hiç sevmezdim hamilelikten sonra salam hastası oldum ve her kahvaltıda 1 dilim ince olanlardan yedim. Yine de yanlış bir şey söylemek istemem. 28. Haftamızdayız ve sağlıklıyız çok şükür
Umut___Umut Elif388 ben hamileyken canım o kadar kola fanta sucuk istiyordu ki yemedim bebeye zarar olur çok dikkat ediyordum ama sonra düşük oldu şimdi o kadar pişmanım ki yemediyime zaten onunla ilgisi yok allah sana sağlıklı evlat vericekse veriyor. Bazıları hamilelikte alkol bile alıyor hiçbirşey olmuyo ama ben o kadar sakınırken düşük oldu
feyzaa34 azizeguneyy yasak değil miii🤤 bacım iyimisin herkes bas bas bagiriyor hamilelikte sakatat tukenmeyin diye... hadi sucuk neyse kizarmiş olarak yenilebilirde sosis salam pastirma allah korusun cocukta menenjite bile yol acabilir... iyi bi arastir istersen😘 ben 36 haftaligim yanlizca canim cok istediginde sucuklu yumurta yerim onuda cok kizartirim
azizeguneyy feyzaa34 hepsinden yedim bütün testlerimide yaptırıyorum on numara sağlıklıyız şükür 🙏🏼🙆🏻♀️👍🏻
Deletedmom2224 Elif388 valla canım çektikçe yiyorum. Zaten kesinlikle yasak denilmiyor illa ki yenilcekse çok iyi pişirilmesi önerilir. Yağ da kızartıp mis gibi yiyebilirsiniz
Cagla29930 Elif388 canın istiyorsa yemene bak pişir pişir ye en azından tadımlık ye ben ne zaman canımın istediği bişey olsa yedim hatta bir kere doritos yedim resmen rahatladım bebeklerimde hiçbir sıkıntı olmadı inşallah seninde öyle olur 🥰
Prettymomy Valla bende çok dikkat ettim canım istediği halde tuttum kendimi, ta ki dışarda kahvaltıya gittiğimiz bir gün ortaya sucuklu yumurta gelene kadar😂 o kadar da değil dedim yedim bikaç tane falan napiim🙈
Arymy Elif388 iyice pişmiş olarak abartmadan yenilebilir ye duymuştum ben de arada bir iyice pişirip yiyorum.
Emine4242 Elif388 38 haftalığım yediklerime hiç sınır koymadım herşeyden yedim zararlı diye hiç kesmedim çünkü yediğimiz herşeyde fazlasıyla horman ve katkı maddesi var bu kadar kasma bence