Arkadaşlar 5. Haftam da kesemi gördüm, 6. Haftamda kalp atışını vajinal gördük, ama dinletmedi haftaya tekrar gel dedi bu arada bir kere kanamam olmuştı kesemi gördükten sonra, ama ardından kalp atımını gördük çok şükür. Ara ara mide bulantım oluyordu 5 gündür hatta kusmalarım bile oluyor Du ama sanki şuan o geçti gibi bilmiyorum, çok korkuyorum bir önceki gebeliğimde kürtaj olmak zorunda kaldım kalp atımı oluşmadığı için çok evham yapıyorum kötü birsey olacak diye