Kizlar bu sabah 5e 10 kala uykumdan uyandiran kasilmalar belden kasiga vuran sancilar karnim tas gibi oldu ne saga ne sola donebildim kafasi sanki rahme oturdu belimi sivazliyorum gecmiyo biraz hafifliyo tekrar saat dakka tutayim dedim 5 10 dakkada bir aman allahim tam 1 saat kivrandim napicam acabami diye diye hafifledi en son 6 da saate bakmisim uyumusum
Neydi bu anlamadim suan iyiyim hafif cok hafif belimde sanci hissediyorum suan dogum habercisimi normalmidir bole seyler 3. Hamilelim ilk defa boyle bisey yasadim
Acaba diyorum aksam esimle birlikte olduk acilmami yapti diye dusundum ama ne su ne nisan biseyimde yok
Bakalim bugunku seyir ne olucak