Mlkertg 6 haftalık hamileyim sabahları kalktığımda,bazen gün içerisinde karnımda ağrı oluyor.Benim gibi olan varmı?
EngucluAnne Mlkertg karın ağrısı bu haftalar da çok normal 10.haftadan sonra geçer ama 12de yine başlar kanama lekenlenme vs yoksa korkulacak birşey değil rahmin büyüyor çok normal
cbmell Bende de özellikle yataktan ilk kalktığımda oluyor. Biraz uzanınca geçiyor. İlk haftalarda normalmiş. Artık yavaş yavaş bitmesi lazım.
shrbrk Mlkertg bana randevuda vermedi doktor randevusuz yaşıyorum 😂😂 6haftaliksan normal.kalp.atislarini duyacaksin sanirim.ben 9+4um .
shrbrk Mlkertg kendim aldim işte senden once gideceğim 😂 pazartesi gunu. saka bi yana canim enfeksiyonum var takipteyim oyuzden kendim gidiyorum doktora kalsa 12 haftalikken gel dedi😂😂
Mlkertg shrbrk yaaa bende jel kullanıyorum anca alıştım ama kaşıntı ve yanma oluyor bendemi acaba enfeksiyon kaptım:(
_kbranr_33 Merhaba hanımlar bısey soracam ya 7+3 günlük hamıleyım sabah kalktım sag tarafımda hafıf bı şişkinlik var kasıgımda kucuk bı şişlik korkuyorum acaba bıseymı oldu dıye yoksa doktora gıdecem
_kbranr_33 erhabaa sıze bısey soracam ya 7+3 günlük hamıleyım sabah kalktım sag tarafımda hafıf bı şişkinlik var kasıgımda neden acaba Yoksa doktora gıdecem korkuyorum bıseymı oldu dıye