Meraba kızlar, şu an 31+2 günlük hamileyim ve Almanyada yaşıyorum yaklaşık 1 yıldır. 7 eylülde istanbulda kız kardeşimin düğünü var. Ama resmi olarak uçak yasağımın başladığı haftaya denk geliyor ne yaparsam yapayım gidemeyeceğim. Önümüzdeki hafta perşembe ise sadece ailelerin katılacağı nikah töreni yapılacak tam 32. Haftamda gitsem 32+4 de dönsem uçakta sıkıntı yaşarmıyım acaba diye düşünüyorum. Doktorum erken doğum riskinden falan bahsetmedi ama karnım baya aşağıda en başından beri doktoruma sordum değil diyor ama diğer hamilelerle karnımı karşılaştırdığımda aşağıda olduğunu bebeğin sürekli göbek deliği bölgemde kareket ettiğini görüyorum bu durum sorun teşkil edermi bilmiyorum 😏. Bu haftalarda uçak yolculuğu yapan oldu mu ? Bilgilendirir misiniz ?